Tuesday, February 25, 2014

AYAAKABI NASIL YAPILIR

Merhabalar sevgili web sitesi takipçilerimiz. Bugunku konumuz AYAAKABI NASIL YAPILIR.

Öncelikle şunu belirteyim, ne kadar beğenseniz de beğenmeseniz de zımba detayından önümüzdeki bir kaç sezon boyunca bir türlü kurtulamayacaksınız:)) Bu sebeple sezona ön hazırlık yapmak isteyen arkadaşlar için kendi ayakkabımı zımba detaylı olarak uyguladım. Yaklaşık bir kaç sene önce almış olduğum bu şirin pembiş ayakkabıyı son zamanlarda çok sade bulduğumdan yakındığım için birşeyler yapmayı planlıyordum. Bu yüzden de denek olarak onu seçtim. Bu zımba boncukları Kadıköydeki bijutericilerden ya da Eminönü, Tahtakale civarından rahatlıkla bulabilirsiniz. İç kısmı bombeli olan bu boncukları ayakkabının sadece ön kısmına, silikon tabancası yardımıyla yapıştırdım.Yalnız dikkat edilmesi gereken en önemli nokta, silikon çabuk ısınıp aynı çabuklukla çok kolay donan bir madde olduğu için bir an önce seri bir şekilde yapıştırılması gerekiyor. Şunu söyliyim bu daha bir başlangıç zımbaları daha pek çok yerde kullanmayı planlıyorum:))

ayaakabi nasil yapilir 1

ayaakabi nasil yapilir 2


Bu yazi ile alakali daha cok bilgi inceleyebileceginiz degerli bir web sitesi : DERİ AYAKKABI NASIL DİKİLİR

No comments:

Post a Comment