Tuesday, November 19, 2013

kolay elbise yapimi

Selam sevgili web sitesi okurlarimiz. Yogun talep üzerine sizlere bugün kolay elbise yapimi yazisini sunmaya karar verdik.

Bir modeli çok sevince değişik kumaşlardan birkaç tane yapasım oluyor :) Bir önceki yazımda anlattığım lastikli yazlık elbisenin yeşillisini diktim. Gülcenin isteği üzerine...Bu sefer fisto yerine yeşil hazır biyelerden kullandım.

Bu arada, sanırım daha önce bu hazır biyelerden bahsetmemiştim. Verevine kesilip, katlanıp ütülenmiş halde, kurdele rulosu gibi metreyle satılıyor. Daha önce kullanmadıysanız şiddetle tavsiye ediyorum. Çok büyük kolaylık. Ben neredeyse her renginden aldım. Özelikle yaka, kol çevirmek için çok rahat. Aynı zamanda askı, biye vs. bir sürü işe de yarayabilir.

Bu tür kumaşları çok seviyorum ya. % 100 pamuk ve yumuşacık. Bir sürü var sanırım dikiş odamda :)

Bir haber vereyim takip eden arkadaşlarıma... Yakın zamanda bir ÇEKİLİŞ yapacağım. Neon taftalar, pamuklular, viskon kumaşlar hediye edeceğim. Takipte kalın :)))


kolay elbise yapimi 1



kolay elbise yapimi 2



kolay elbise yapimi 3


 Etek uçlarına fisto, biye vs eklerken direk dikiş yapmıyorum. Önce zigzak dikişle biye ve kumaşı uç uca birleştiriyorum. Sonra düzüne çevirp düz dikiş yapıyorum. Hem daha düzgün hem daha temiz oluyor.  Zigzak dikiş de arkaya gizlenmiş oluyor böylelikle.


kolay elbise yapimi 4



kolay elbise yapimi 5




Onerdigimiz diger siteler : parçabaşı triko

No comments:

Post a Comment